Anita Tax
Anita TaxStichting MERAIH BINTANG

Ik collecteer, omdat …

de mensen in Pangandaran het in deze corona tijd nog steeds heel erg moeilijk hebben.

Er is voedsel genoeg in en om Pangandaran. Het schrijnende is dat veel mensen zo arm zijn dat zij niet in staat is om (voldoende) eten te kopen. Door corona is er geen werk en dus geen inkomen en dus geen eten. Zo simpel is het!

De stichting wil heel graag haar hulp voortzetten. Hulp aan kwetsbare ouderen:  in Indonesië is er geen AOW of andere voorziening voor hen. Ze zijn volledig afhankelijk van hun kinderen of de gemeenschap en eten soms dagen achter elkaar niet op dit moment. Ook de allerarmste families met kinderen kunnen rekenen op hulp.

Bestemming voor het ingezamelde bedrag, afhankelijk van de opbrengst:

• Gedurende 4 weken wil de stichting 1x per week 200 maaltijdboxen uitdelen aan kwetsbare ouderen en de allerarmste families. 200 maaltijdboxen kosten omgerekend: € 178,00
  • Voedselpakketten uitdelen aan ouderen en families die dit nodig hebben. 1 voedselpakket voor een familie bestaande uit 4 à 5 personen kost € 23,80 voor 1 oudere is dat ca. € 15,00

De voedselpakketten bestaan uit noodles, rijst, eieren, ketjap, zonnebloem olie, suiker, melk, wasmiddel, zeep, tandpasta, shampoo en tandeborstel(s). Elke bijdrage is meer dan welkom. Alvast heel hartelijk bedankt! Je kunt verder ook helpen door zelf online een collectebus te starten en geld op te halen bij jouw familie, vrienden, collega's etc voor dit of een van de andere projecten van Stichting Meraih Bintang.

Deel deze collecte met je vrienden
Anita Tax

0 donaties
€ 0 ingezameld

Ook inzamelen voor Stichting MERAIH BINTANG?

We vinden het fantastisch als jij ook een collectebus aanmaakt voor Stichting MERAIH BINTANG. Dit is heel eenvoudig en in een paar minuten gedaan.